نفرات برتر یازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره معرفی شدند

خبرگزاری شبستان: یازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری و معرفی برترین ها درپردیس سینمایی بهمن سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، در این مراسم و براساس رای هیات دوران در بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان سیده عذار موسوی با اثر"زمستان مردی"از قم، فاطمه نفری با آثار"من که منظوری نداشتم و دانه ای در دل خاک" از قم و اعظم شهیدی با اثر"مخالف ها"از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


در بخش شعر کودک و نوجوان محمد صارمی شهاب با اثر"استجابت دعای لاله ها سلام" از همدان، مسعودطاهری با اثر"شکوه حضور" از همدان و سید علی شکراللهی با اثر"همکلاسی" از اصفهان حائز مقام اول تا سوم شدند.


مقام اول بخش شعر نو نیمایی و آزاد این جشنواره نیز به یزدان تورانی با اثر"برادرم از تهران، مقام دوم به مهدی عرب اسدی با اثر"کسی که همیشه در تلاطم است برای من" از سمنان و مقام سوم این بخش به سلمان نظافت یزدی با اثر"آ مثل آب نیست"از خراسان رضوی رسید.


همچنین علی سلیمانی با اثر"دی ماه سردی نیست" از همدان، پونه نکویی با اثر"ترانه دو" از گیلان و مسعود خدابنده لو با اثر"قلب سنگر" از استان البرز به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم بخش ترانه و سرود جشنواره شدند.


محمد حسین ملکیان از اصفهان با اثر"چک"، محسن رضوانی از تهران با اثر"رخت آویز" و علی فردوسی از اصفهان با اثر"سنگ" مقام های اول تا سوم بخش شعر کلاسیک این جشنواره را از آن خود کردند.


در بخش داستان بلند بزرگسال هیات داوران هیچ اثری را حائز رتبه ندانستند و در این بخش تنها علی فاطمی با اثر"پلاک" از اصفهان شایسته تقدیر شناخته شد.


در بخش داستان کوتاه بزرگسال نیز مجید راستی از آذربایجان شرقی با اثر"کاش می توانستم لباس بابایت را بپوشم" مقام اول، مجید خادم از فارس مقام دوم و سید حسن موسوی نیا از تهران مقام سوم را کسب کردند.


در بخش کلاسیک با موضوع ویژه ادبیات کردی نیز زینب اکبری از کرمانشاه مورد تقدیر قرار گرفت و ازمحمد مرادی نسایی از ایلام نیز به عنوان برگزیده داوران این بخش تجلیل شد.

 
همچنین در بخش شعر شعر نو نیمایی و آزاد ادبیات کردی نیز محسن زارعی از ایلام و سحر مصطفایی از کردستان شایسته تقدیر شناخته شدند.
  

پایان پیام/ 

کد خبر 283625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha