اجلاس نماز نجف آباد، ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود

امام جمعه شهرستان نجف آباد گفت: اجلاس نماز این شهرستان با هدف گسترش فرهنگ نماز و ارائه راهکار برای نهادینه سازی این فریضه به صورت جماعت ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود.

حجت الاسلام «مصطفی حسناتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برگزاری اجلاس سالانه نماز در نجف آباد اظهارداشت: این مراسم فرصتی برای تبادل نظر فرهنگی، معرفی و تجلیل از شخصیت ها و نهاد موثر در حوزه نماز و جذب به مساجد بوده که طی دوره های گذشته تاکنون برگزار شده است.

امام جمعه شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه برگزاری اجلاس امسال از سال گذشته برنامه ریزی شده، افزود: این آیین ۳۰ اردیبهشت در سالن اجتماعات شهروندان با حضور متولیان مساجد، روحاینون، مدیران مدارس و مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

وی ادامه داد: از شخصیت های فرهیخته و صاحب نظران فعال در حوزه نماز برای سخنران جلسه و تبادل نظر استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام حسناتی با بیان اینکه اقامه نماز جماعت در ادارات مورد توجه قرار گرفته، اذعان داشت: ۲۰ دقیقه در هر اداره برای اقامه نماز جماعت پیش بینی شود و ولی فقیه این چنین زمانی را اجازه داده اند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تاکید بر اقامه نماز جماعت ادارات در طول هفته، سه شنبه ها اقامه این فریضه با حضور مدیران و جمعی از کارکنان سازمان های دولتی و خدماتی به میزبانی یکی از نهادها برگزار می شود.

امام جمعه نجف آباد این اقدام را فرصتی برای ایجاد وحدت و افزایش ارتباطات بین دستگاهی بیان کرد و اذعان داشت: اعضای شورای ستاد اقامه نماز شهرستان به این صورت از برنامه های نماز جماعت ادارات بازدید می کنند.

کد خبر 1760895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha