تحقق ۷۰ درصدی تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تحقق ۷۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سیدعلیرضا موسوی نژاد - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی- عصر امروز یک شنبه (۹ اردیبهشت) جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اظهار کرد: سال گذشته خیرین مدرسه‌ساز ۳۲۰ میلیارد تومان در عرصه حقیقی و حقوقی تعهد کرده که بیش از ۷۰ درصد آن تحقق یافته است.


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: در جمع افرادی هستیم که عشق و عاطفه و بذل را تجربه کرده و لحظات عاطفی و شاد در افتتاح پروژه‌های تربیتی را به دست آورده اند.


موسوی نژاد گفت: در عرصه تعلیم و تربیت حضور خیران در عرصه های مختلف کمک شایانی به آموزش و پرورش کرده و شاهد افرادی هستیم که دغدغه دیده شدن ندارند.


وی افزود: خیرین مدرسه ساز برای آینده این نظام تصمیم گرفته و فضاهایی غیر قابل فنا احداث کرده و وظیفه ما تجلیل از آنها است که در عرصه تعلیم و تربیت ورود کرده و با پرورش دانش آموزان در عرصه های مختلف حضور مثمری در جامعه دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به پراکندگی استان گفت: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است و ۶۵ درصد مدارس استان فقط ۳۲ درصد دانش آموز را پوشش می‌دهد که این مهم نشان از پهناور بودن استان دارد. 


به گفته وی تعداد قابل توجهی از مدارس دانش آموزان به ۱۵ نفر در ۵ پایه می رسد که نوع کار مدرسه سازی و... را سخت تر می‌کند و امید است برای سال‌های آتی مشکل فضا و مکان آموزشی مرتفع شود.

کد خبر 1760883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha