به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرلنگه، محمدعلی پویه، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با اشاره به اهمیت برگزاری این رقابتهای قرآنی اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم فرصتی ارزشمند برای شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی و ترویج فرهنگ انس با کلام وحی در جامعه است.
وی افزود: استقبال خوب مردم و جامعه قرآنی شهرستان بندرلنگه از این دوره از مسابقات، نشاندهنده جایگاه ارزشمند قرآن در میان مردم این منطقه است.
مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد: با حمایت و برنامهریزی مناسب، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر فعالیتهای قرآنی باشیم.
پویه با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات، شرکتکنندگان در رشتههای مختلف به رقابت پرداختند، گفت: برگزیدگان هر رشته پس از داوری و اعلام نتایج، به مرحله استانی راه خواهند یافت.
وی در پایان ضمن قدردانی از عوامل اجرایی، داوران و شرکتکنندگان، بر استمرار برنامههای قرآنی و حمایت از نخبگان این عرصه تأکید کرد.
نظر شما