به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حمید ساعدپناه در دیدار سپیده جوادی مدیرکل،امور اجتماعی استانداری هرمزگان و اسلام خواجهیی مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اظهار کرد: ظرفیت گسترده نهادهای مردمی به ویژه کانونهای فرهنگی هنری مساجد، بهترین بستر برای تبدیل مفاهیم پیچیده فنی به پیامهای ساده و قابلفهم برای عموم شهروندان است.
وی با ذکر این نکته که همکاری با دستگاههای اجتماعی، راهبرد اصلی ما برای انتقال صحیح پیامهای آموزشی به بدنه خانوادههاست، افزود: ما به دنبال آن هستیم که مدیریت مصرف برق، به عنوان یک ارزش اخلاقی و مسئولیت اجتماعی در میان آحاد مردم نهادینه شود.
اسلام خواجهیی، مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگیهنری مساجد استان هرمزگان نیز با اشاره به شبکه گسترده فعالان این نهاد، گفت: هزار و ۶۵ کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر استان آماده عملیاتی کردن این طرح هستند.
وی با اشاره به شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس، افزود: طرحهای تابستانه کانونها از جمله مسجد، کانون نشاط و برنامه یکساله طراوت که شامل طیف متنوعی از فعالیتهای هنری، قرآنی و سواد رسانهای است، بهترین فرصت برای حضور کارشناسان شرکت برق است.
مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: ما آمادگی داریم در کنار برگزاری کلاسهای حضوری در شهرستانهای پرجمعیت، از ظرفیت عظیم شبکههای اجتماعی این کانونها برای آموزش مجازی و اطلاعرسانی مستمر استفاده کنیم.
تفاهمنامه سهجانبه برای پیشرفت محلات
سپیده جوادی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان هم با اشاره به همافزایی میانبخشی برای ارتقای شاخصهای کیفی زندگی در استان، از نهایی شدن تفاهمنامه همکاری مشترک خبر داد.
وی تاکید کرد: این توافقنامه با محوریت پیشرفت محلات و روستاها و با هدف تقویت تابآوری اجتماعی در برابر چالشهای انرژی، هفته آینده به امضای طرفین خواهد رسید.
این همکاری سهجانبه که ترکیبی از تخصص فنی، نفوذ اجتماعی و سیاستگذاری استانی است، میتواند الگویی موفق برای سایر استانهای کشور در مدیریت تقاضای برق در ایام اوج بار باشد.
نظر شما