مساجد استان مرکزی به پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» پیوستند

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از پیوستن مساجد استان مرکزی به پویش «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» خبر داد.

مرتضی انقانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، از امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت توزیع برق خبر داد و گفت: طی مراسمی، تفاهمنامه همکاری میان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی و شرکت توزیع نیروی برق استان به امضا رسید که بر اساس آن، مساجد و کانون های تابعه به پویش سراسری «۲۵ درجه؛ قرار همدلی» پیوستند.

این مقام مسئول، افزود: این تفاهم نامه نقش موثری  در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای کانون های مساجد در فرهنگ سازی، اظهار داشت: با توجه به رسالت این کانون ها در ترویج سبک زندگی اسلامی و تعامل با نهادهای مختلف، تفاهم نامه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق استان به امضا رسیده است و بر اساس آن، مفاد پویش «۲۵ درجه» در برنامه های فرهنگی و آموزشی کانون ها گنجانده می شود.

انقانی افزود: در این پویش از اعضای کانون ها و نمازگزاران خواسته شده است تا دمای وسایل سرمایشی را بر روی عدد ۲۵ درجه سانتی گراد تنظیم کنند تا ضمن تأمین آسایش، مصرف برق نیز کاهش یابد.

انقانی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت حداکثری، شاهد کاهش چشمگیر مصرف انرژی در استان باشیم.

کد خبر 1890912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha