به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حسین عباسنژاد در گفتگویی خبری اظهار کرد: این کشتی با ظرفیت دو هزار و ۸۰۰ تی ای یو کانتینر، پس از محاصره دریایی دشمن آمریکایی علیه کشورمان در جنگ تحمیلی سوم در بندر شهیدرجایی پهلو می گیرد.
وی افزود: دومین کشتی کانتینربر ایرانی، هزار و ۳۰۰ تی ای یو کانتینر را بارگیری می کند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این کشتی کالاهای صادراتی را به کشور هدف می رساند.
بندر شهید رجایی در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس در شمال جزیره قشم و تنگه هرمز واقع شده است و با داشتن روابط دریایی و مبادله کالا با ۸۰ بندر معروف بین المللی، تقریباً نیمی از تجارت ایران را بر عهده دارد..
نظر شما