مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینال های بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته و بارگیری می شود.
ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی پاکستان در اسکله منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.