بکارگیری نیروهای نخبه جنوب کرمان در سطوح مدیریتی وزارت آموزش و پرورش مغفول مانده است

بهنام سعیدی گفت: متاسفانه با وجود چنین نخبگانی اما بکارگیری نیروهای نخبه جنوب کرمان در سطوح مدیریتی وزارت آموزش و پرورش مغفول واقع شده است انتظار ما از وزیر آموزش و پرورش این است که حداقل ۲ نفر از نیرو های توانمند جنوب کرمان در وزارتخانه مسئولیت دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بهنام سعیدی در نشست شورای توسعه عدالت در فضاهای آموزشی با مشارکت مردم در سالن کنفرانس فرمانداری جیرفت، گفت: در جیرفت علی رغم همه محرومیت هایی که دارد اما رتبه های اول تا سوم کنکور را داریم و همچنین نخبگانی در المپیک و پارالمپیک داریم.


نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه با وجود چنین نخبگانی اما بکارگیری نیروهای نخبه جنوب کرمان در سطوح مدیریتی وزارت آموزش و پرورش مغفول واقع شده است انتظار ما از وزیر آموزش و پرورش این است که حداقل ۲ نفر از نیرو های توانمند جنوب کرمان در وزارتخانه مسئولیت دهید.

وی با اشاره به ضرورت توسعه فضاهای آموزشی در جنوب کرمان، اظهار کرد: اکثر مدارس در این دو شهرستان تخریبی هستند که بیشترین آنها در عنبرآباد است متاسفانه مدارسی در بخش اسماعیلی داریم که هر لحظه احتمال خطر برای دانش آموزان وجود دارد.


 سعیدی اضافه کرد: یکی از مشکلات اغلب مدارس عدم وجود سرویس های بهداشتی است که این مهم مدارس را با چالش روبرو کرده است.


نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت ۷۰ هزار نفری بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت، عنوان کرد: ۸ هزار نفر از این جمعیت را دانش آموزان تشکیل می دهند و انتظار داریم با توجه به بعد مسافت بخش اسماعیلی با اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت و همچنین تعداد دانش آموزان محصل، اداره آموزش و پرورش بخش اسماعیلی مستقل شود.


 وی خاطرنشان کرد: ما در جنوب کرمان به ویژه در جیرفت و عنبرآباد کلکسیونی از نیروهای مختلف حق التدریس، طرح امین، نهضت سواد آموزی و غیره داریم که با مشکلاتی روبرو هستند که انتظار داریم  با تدبیر وزیر آموزش و پرورش طرحی برای ساماندهی این نیروها ارائه شود.

کد خبر 1820422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha