ابوعبیده: ما برای جنگ فرسایشی طولانی با اشغالگران آماده ایم

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس امروز گفت: مقاومت برای نبرد فرسایشی طولانی با ارتش رژیم صهیونیستی آماده است و در طول ۱۰ روز ۱۰۰ خودروی نظامی این رژیم در محورهای جنگ غزه هدف قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج اونلاین، «ابوعبیده» سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس امروز جمعه(۲۸ اردیبهشت) به مناسبت سی و دومین هفته حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: مقاومت در غزه برای نبرد فرسایشی طولانی با ارتش اشغالگراسرائیل آماده است.

ابوعبیده گفت: با گذشت ۳۲ هفته از هفتم اکتبر، مردم غزه و مقاومت آنها جنگی نابرابر و دفاعی اسطوره ای را در برابر هجمه متجاوزان به راه انداخته اند.

 وی افزود: روزها، شب ها و هفته‌های طولانی دشمن و دولت نازی اش فجیع ترین جنایات نسل کشی را علیه مردم ما انجام دادند.

 سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام، خاطرنشان کرد: ارتش صهیونیستی به جنایاتی که در غزه مرتکب شده به عنوان دستاوردهای نظامی افتخار می‌کند؛ ارعاب، تبهکاری و تخریب سیستماتیک، استراتژی ثابتی است که دشمن در غزه دنبال می کند. ابوعبیده گفت: دشمن در یک سردرگمی متوالی تصمیم گرفت به رفح، محله زیتون و جبالیا حمله زمینی کند و فکر می‌کرد که آنها به اهداف آسانی هستند.

 ابوعبیده درباره دستاوردهای اشغالگران، گفت: دشمن صهیونیستی در این توهم است که اگر بیش از ۷ ماه زمین تر و خشک را بسوزاند، هرگز مقاومتی در آنجا نمی بیند، اما دشمن دوباره وارد جهنم می شود و با مقاومت شدیدتری روبه رو می شود.

وی درباره افزایش مقاومت گفت: مجاهدان ما توانستند در طول ۱۰ روز ۱۰۰ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در محورهای جنگ غزه هدف قرار دهند.

سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام،  گفت: دشمن در همه مناطق که به آنها نفوذ کرده است، ده‌ها کشته و مجروح خود را برجای می گذارد و به سختی از پیکر سربازانش را بیرون می کشد.

وی ادامه داد: ارتش اشغالگر بخشی از تلفات خود را اعلام می‌کند، اما آنچه که گردان‌های قسام رصد می‌کنند، بسیار بیشتر است. ابوعبیده اراده و عزم مقاومت را ستود و گفت: با وجود جنگ قحطی، ویرانی و کشتار، مقاومت ما و پشت آن ملت ما از همه جا در برابر دشمن بیرون می‌آیند.

ابوعبیده درباره حمایت آمریکا از حمله به غزه، گفت: سلاح‌های آمریکایی که برای نابودی مردم ما به کار می‌روند، باعث ویرانی عظیم می‌شود که این تنها دستاورد دشمن بحران‌زده است.

 وی افزود: پس از ۲۲۴ روز تأکید می کنیم که رویارویی قهرمانانه در برابر مقاومت و مردم ما نشان دهنده توانایی ما برای ایستادگی و مبارزه است.

ارتش رژیم صهیونیستی جنگ ویرانگر خود علیه غزه را ادامه می‌دهد که ده‌ها هزار شهید و مجروح بر جای گذاشته است و بیشتر آنها کودک و زن هستند.

کد خبر 1763909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha