اجرای ۱۲۰ برنامه فرهنگی با حضور سفیران خورشید در استان مرکزی

حجت الاسلام پیرایش از اجرای ۱۲۰ برنامه فرهنگی با حضور سفیران خورشید دراستان مرکزی همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام سعید پیرایش، دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، به برنامه های این ایام اشاره کرد و گفت: آستان قدس هر سال در دهه کرامت یک کاروان از خادمین حرم به عنوان سفیران رضوی برای هر استان اختصاص می دهد که این کاروان با حضور در استان ها در برنامه های مختلف شرکت می کنند.

وی بیان کرد: بخشی از برنامه های این کاروان شامل دیدار با خانواده شهدا،   عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ها، دیدار با زندانیان، حضور در جشن های مردمی دهه کرامت، حضور در کارخانجات و صنایع با هدف دیدار با جامعه کار و تلاش و حرکت در راستای رونق تولید و اقتصاد کشور است.

حجت الاسلام پیرایش با اشاره به اینکه برنامه های امسال جشنواره زیر سایه خورسید با شعار "با شما سربلندیم" برگزار می شود، ادامه داد: اولویت امسال اجرای برنامه های محلی و جشن های خیابانی است.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در ادامه با بیان انیکه در هر شهرستان بالای ۱۰ برنامه بزرگ برگزار می شود، ادامه داد: بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی با حضور خدام رضوی در سطح استان مرکزی در ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اییکه برنامه های دهه کرامت از جمعه ۲۱ اردیبهشت ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد، گفت: جشن باشکوه شهری با شام میلاد در مصلی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام پیرایش با اشاره به اینکه امسال ۱۴ زندانی جرایم غیر عمد در دهه کرامت از زندان آزاد خواهند شد، بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، برپایی سفره های اطعام و پذیرایی از مددجویان بهزیستی، راه اندازی کاروان شادی، برپایی میز خدمت از دیگر برنامه‌های این دهه است.

دبیر جشنواره زیره سایه خورشید همچنین به اجرای طرح قرار هشتم نیز اشاره کرد و بیان داشت: در طرح قرار هشتم، خیرین و نیکوکاران می توانند در هشتم هر ماه نذورات خود را به نیت امام رضا واریز کنند و در این طرح شرکت داشته باشند.

کد خبر 1762019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha