حلقه‌های جهادتبیین در حرم مطهر رضوی

حلقه های جهاد تبیین ویژه کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مدرسه پریزاد حرم مطهری رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حلقه های جهاد تبیین ویژه کارکنان وظیفه این منطقه که صبح امروز یکشنبه(۱۶ اردیبهشت) در مدرسه پریزاد حرم مطهری رضوی برگزار شد به تشریح سیر حرکت انقلاب و جریانات دخیل در آن و ارائه تحلیلی از فضای فرهنگی و اجتماعی امروز جامعه پرداخت و گفت: در هر مقطعی بر دغدغه مندان دین و شریعت واجب است که بدون ترس برای بیان واقعیات و روشنگری وارد صحنه شوند و  امروز نیز کارزار سرنوشت سازی در پیش داریم که برای توفیق در آن بعد از توکل به خداوند باید همه ساز و کارها را بکار بندیم.

وی افزود: مقوله جهاد تبیین فراتر از یک شعار و از جمله ضرورت هایست که باید مصادیق آن به صورت دقیق احصا شود و پرورش مدرس برای انتقال مفاهیم به صورت اقناعی حایز اهمیت زیادی است.

حلقه‌های جهادتبیین در حرم مطهر رضوی

وی جهاد تبیین و مدیریت جهادی را نمونه بارز و عینی مقابله با جنگ شناختی دشمن دانست و بیان کرد: دشمن با دست گذاشتن روی نقاط ضعف، تحریف‌ وقایع و شبهه افکنی، در صدد ضربه زدن به امت‌ های مسلمان است که باید با بصیرت و هوشیاری کامل در مقابله با حرکت‌ های دشمنان عمل کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، رصد راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی در مقابله با هجمه‌ های شوم را خنثی کننده اعمال مذبوحانه دشمنان بر شمرد و یادآور شد: جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکر از نکاتی است که باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده در پایان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را، آشنایی با اهمیت و ضرورت جهاد تبیین و مطالبات و انتظارات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

حلقه‌های جهادتبیین در حرم مطهر رضوی

در ادامه موضوعات مختلف و چگونگی بستر سازی برای نقد و طرح مطالبات در چارچوب معیارها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حرم مطهر رضوی محل برگزاری رویداد های قرآنی، اجتماعی، سیاسی و کانون توجه محافل فرهنگی و مذهبی در کشور است.

پایان پیام/

کد خبر 1761851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha