مردم اجازه ندهند حاکمیت از مسیر ولایت انحراف پیدا کند

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: مردم باید بینش و بصیرت سیاسی داشته باشند، از عبرت‌های تاریخ درس بگیرند و اجازه ندهند تا حاکمیت، یک بار دیگر از مسیر ولایت انحراف پیدا کند.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی به بیان ویژگی‌های امام صادق (ع) و تلاش‌های آن حضرت در احیای مذهب شیعه و شریعت اسلام پرداخت و اظهارکرد: امروز مکتب، تمدن، علم، کلام، فقه و همه علوم مدیون تلاش‌های امام صادق (ع) است و ایشان شاگردان بزرگی تربیت کرده و نقش بسیار مهمی در رشد مباحث دینی و فقهی در عالم شیعی و اسلامی ایفا کردند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در مقابله با شبهات ایجاد شده که توسط اتاق فکر دشمنان هدایت می‌شوند عنوان کرد: وظیفه همه ما امروز جهاد تبیین است و بنا به تاکید و فرمایش مقام معظم رهبری  باید در برابر این توطئه‌ها جهاد تبیین کنیم.

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه کار امام صادق (ع) جهاد تبیین بود خاطرنشان کرد: در جنگ سخت هدف جسم بود اما در جنگ امروزی هدف روان و روح و وجدان انسان‌ها است و دشمنان تلاش می‌کند سنگر فکری ما را هدف قرار دهند لذا جنگ امروز سخت‌تر از جنگ سخت است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان اضافه کرد: دشمنان که از مکتب شیعه ضربه خورده اند در تلاش هستند تا با به کارگیری تمام توان و امکانات خود برعلیه اسلام و شیعه توطئه‌های مختلف ایجاد کنند اما توطئه‌های آنها همواره شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام تکمیلی بیان کرد: سیره زندگانی امام صادق (ع) الگوی تربیتی مورد نیاز مسلمانان است که به‌کارگیری این سیره در زندگی، راه حل مناسب و عملی برای رفع بسیاری از معضلات و مشکلات امروز جوامع اسلامی خواهد بود.

مراسم دسته روی و عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ۲۲۰ مسجد شهر و روستای شیروان برگزار شد.

کد خبر 1761714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha