روشن ماندن چراغ فرهنگ و هنر با افزایش بودجه شهرستان ها موثر است

طاهری با بیان اینکه به منظور روشن ماندن چراغ فرهنگ و هنر در افزایش بودجه شهرستان ها تلاش می شود گفت: شناسایی مفاخر ملی و برگزاری پاسداشت از آنان، مورد تاکید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، امیرحسین طاهری_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در دیدار با  اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آستانه اشرفیه اظهار کرد: با مصوب شدن اعتبارات در کانون های فرهنگی مساجد، انجمن نمایشی، تجسمی، قرآنی تلاش خواهیم کرد تا این اعتبارات در طول سال تداوم داشته باشد.  

وی با بیان اینکه به منظور روشن ماندن چراغ فرهنگ و هنر در افزایش بودجه شهرستان ها تلاش می شود گفت: وظیفه وزارت ارشاد حمایت از آموزشگاه‌های آزاد هنری مجوز دار  است و بدون شک با مراکز آموزشی فاقد مجوز برخورد قانونی می‌شود.  

طاهری تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی و تفاهم‌نامه با نهادهای فرهنگی به منظور برگزاری نمایشگاه و فروشگاه‌ها، و اهدای هدایا از آثار هنرمندان حمایت صورت می‌گیرد.

وی در ادامه شناسایی مفاخر ملی و برگزاری پاسداشت از آنان را مورد تاکید قرار داد و افزود: پاسداشت مفاخر هنری شهرستان آستانه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد انجام خواهد شد.
 
گفتنی است، در این دیدار اهالی فرهنگ و هنر با اشاره اینکه آستانه اشرفیه فاقد سینما می باشد، خواستار کلنگ زنی سینما و همچنین پلاتو استاندارد نمایش، نگارخانه و نیز تعمیر و تجهیز سالن اجتماعات شهید خوش سیرت مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الاوصیا آستانه شدند.

کد خبر 1761670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha