مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی: 

ارائه خدمات توسط جوانان هلال در خیمه‌های نماز و پایگاه های نوروزی

جوانان هلال احمر خدمات گسترده ای در خیمه های نماز و پایگاه های نوروزی ارائه دادند
ارائه خدمات توسط جوانان هلال در خیمه‌های نماز و پایگاه های نوروزی

شهرجردی از خدمت رسانی جوانان هلال احمر در خیمه های نماز و پایگاه های ثابت و سیار هلال احمر استان مرکزی در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا شهرجردی در آیین اختتامیه بیست و چهارمین مرحله طرح ملی خدمات بشر دوستانه نوروز ۱۴۰۳، ضمن تقدیر از تلاش های جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر، گفت: این تلاش های شما عزیزان جای تقدیر دارد که در ایام تعطیلات به خدمت رسانی به هموطنان پرداختید.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با اشاره به کسب رتبه برتر جوانان هلال استان مرکزی در ارزیابی های انجام شده، افزود: بحمدالله با تلاش های انجام شده، سال گذشته و امسال جوانان هلال احمر استان مرکزی  رتبه اول نظر سنجی مردمی را به خود اختصاص داد.

این مقام مسئول اظهار داشت: جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ۱۸ ایستگاه ثابت و  سیار نوروزی در ۱۲ داشته شهرستان به ارائه خدمات پرداختند.

وی به اهمیت حضور جوانان و پایگاه های هلال احمر در نوروز امسال اشاره و بیان کرد: به اذعان مدیران ارشد امسال حضور جوانان جمعیت هلال احمر در کل کشور چشمگیر بود و این مهم در استان مرکزی نیز به چشم می خورد.

وی برپایی خیمه های نماز، راهنمایی مسافران، غرفه کودک، غرفه امداد و کمک های اولیه و ... را از برنامه ها و خدمات پایگاه های جوانان هلال احمر استان دانست و اظهار داشت:  جوانان نقش خود را در فرهنگ سازی کاهش تصادفات و راهنمایی مسافران به خوبی ایفا کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: این عزیزان در دورترین نقاط استان حضور داشتند و به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات می پرداختند.

شهرجردی اضافه کرد: جوانان ما ثابت کردند هم می توانند آینده نظام را بسازند و هم پشتوانه نظام و جمعیت هلال احمر باشند.

مدیر کل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، افزود: با خدمات و تلاش های انجام شده جوانان هلال احمر در نوروز امسال شاهد کاهش ۱۷ درصد تصادفات جاده ای استان بودیم.

کد خبر 1761246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha