ارتقای بخش گردشگری زمینه‌ساز توسعه شهرکرد می‌شود

ایازی گفت: شهر شهرکرد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری بالایی دارد که باید از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه این شهر بهره‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، اکبرایازی امروز(سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) در کمیته گردشگری که در شهرداری‌شهرکرد برگزار شد، گفت: یکی از موارد مهم در توسعه هر استان و یا هرشهری توجه ویژه به بخش گردشگری است.

وی ابرازکرد: توسعه زیر ساخت‌های گردشگری موجب رونق بیشتر بخش گردشگری شهرشهرکرد می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی، توسعه بخش صنایع‌دستی، توسعه زیر ساخت‌های گردشگری و ... باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

ایازی تصریح‌کرد: با توسعه بخش گردشگری، جذب گردشگر و مسافر شهرشهرکرد موجب رونق بازار و توسعه سایر بخش‌ها می‌شود.

وی بابیان اینکه حوزه گردشگری و نمد در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد به صورت جدی دنبال می‌شود گفت: هم اکنون در این حوزه‌ها ۲ نفر از کارشناسان مجرب و متخصص در حال فعالیت هستند که خوشبختانه با بکارگیری این کارشناسان حوزه‌های گردشگری و نمد در چندسال اخیر متحول شده است.

وی اظهارداشت: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران و معرفی شهرکرد به عنوان شهر ملی‌نمد به سایر استان‌های کشور یکی از اقدامات مثبت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در سال ۱۴۰۲ بوده است.

ایازی تصریح‌کرد: اقدام مهمی که سال گذشته از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در بخش گردشگری صورت گرفته، مشخص شدن مسیر گردشگری است که از سقاخانه ارباب میرزا شروع و به کوی نمدمالان منتهی می‌شود.

کد خبر 1761239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha