عقاید شهید مطهری روشنگر راه رهجویان است

حجت الاسلام جعفری بر ضرورت آشنایی نسل جوان با اندیشه های شهید مطهری تاکید کرد و گفت: عقاید شهید مطهری، روشنگر راه رهجویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام جواد جعفری، نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در زنجان برگزار شد، اظهار کرد:  شهید مطهری الگوی جامعه بوده و افکار و عقاید ایشان روشنگر راه تمام رهجویان است.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت علم و دانش از نگاه امام صادق(ع) در احادیث مختلف خاطرنشان کرد:خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است چرا که در این راه بینش عمیقی پیدا کرده و زیر سایه دانش و آگاهی عمیق تقرب پیدا می کند.

حجت الاسلام جعفری بااشاره به اینکه در سایه دانش عمیق انسان سعادت آخرت را نصیب خود می کند، خاطرنشان کرد: افرادی که به دنبال آگاهی عمیق نبوده و به حداقل آگاهی بسنده کنند خیر زیادی ندارند.

وی بابیان اینکه از این احادیث می توان به اهمیت توجه به علم و دانش در جامعه اسلامی پی برد، ادامه داد:پیروان اهل بیت حرکت در مسیر علم و دانش را سرلوحه امور خود قرار دادند.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری بااشاره به اینکه برخی افراد با وجود علم و دانش راه ضلالت و گمراهی را در پیش گرفته اند، گفت: این افراد مبانی دین که مهمترین مولفه ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه است را انکار می کنند که می بایست متولیان فرهنگی در این زمینه ورود کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این مراسم ضمن تبریک این هفته و فرارسیدن روز معلم با بیان اینکه مجموعه سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است، اظهار کرد:این مولفه ها در هرجا پای کار آمده قدرت آفرین شده و افرادی نظیر شهید حججی، سردار سلیمانی و… تربیت کرده است.

حجت الاسلام بیگدلی بااشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه ها بدون هیچ چشمداشتی خدمات رسانی می کنند، تصریح کرد:چرا که بسیج یک تفکر و فرهنگ بوده و بر پایه عقیده فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی برگزار کرد، افزود: تمامی این اقدامات با کمک و همکاری هادیان سیاسی، روشنگران، روحانیون و … محقق شد.

حجت الاسلام بیگدلی در پایان بااشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به قله ها نزدیک شده ایم و امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم این پرچم را به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت(عج) برسانیم.

کد خبر 1761163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha