مسجد حسن دوم در مراکش میزبان نمایشگاه گروهی هنر تجسمی «نورانیات»

مسجد حسن دوم در کازابلانکای مراکش، نمایشگاه گروهی هنر تجسمی با عنوان «نورانیات» را با حضور هنرمندان برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از کازا۲۴، بنیاد مسجد حسن دوم و جمعیت هنر در مراکش، نمایشگاهی گروهی هنر تجسمی با عنوان «نورانیات» از ۱۳ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ مطابق با دوم تا ۱۱ می ۲۰۲۴ میلادی در سالن نمایشگاه وابسته به مسجد حسن دوم در کازابلانکا برپا می‌کنند.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۷:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایشگاه «نورانیات» جنبه‌های متعدد نور را به عنوان نماد تحول و امید به نمایش می گذارد.

هنرمندان شرکت کننده با مجموعه آثار خود و با ابزار و روش‌های مختلف آنچه را مربوط به جنبه های نور است، به تصویر کشیدند و لحظات زیبایی و حقیقت را ثبت کردند.

 در چارچوب این نمایشگاه، برنامه‌های فرهنگی متنوعی از طریق امضا کتاب ها و کتابخوانی توسط منتقدان برگزار می شود. همچنین فرصتی برای خواندن و تجزیه و تحلیل آثار هنرمندان توسط « محمد سعود»هنرمند، نویسند و منتقد هنری وجود خواهد داشت که به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا عمیقاً در آثار نمایش داده شده غوطه ور شود، در حالی که جلسات امضای کتاب باعث می‌شود کتاب‌های مرتبط به هنر و فرهنگ شناخته و برجسته شوند.

سمینارها و بحث هایی در مورد موضوعات متنوعی مانند سرمایه ناملموس، سینمای مدیترانه، هنر درمانی برگزار خواهد شد. نمایشگاه «نورانیات» تجربه‌ای غنی از هنر و اندیشه را در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

کد خبر 1761017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha