ارتش معنویت گرا آماده خدمت به مردم است

امیر شاطری با اشاره به اینکه به دنبال تحقق وحدت نیروهای مسلح همراه با اخلاق مداری و معنویت گرایی هستیم، گفت: اخلاق باید همراه با بصیرت باشد و امروز وحدت در بین نیروهای مسلح حکم‌فرما است و ارتش معنویت گرا آماده خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری- فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی امروز (۱۰ اردیبهشت) در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی مردمی ولایی، متعهد، کم توقع، با فرهنگ و به دنبال علم اندوزی بوده و باعث افتخار این مرز و بوم هستند.

وی با بیان اینکه وحدت در همه نیروها به اثبات رسیده و حکم فرما است، گفت: این مهم با توجه به همراهی و همرنگی همه نیروها محقق شده و ارتش معنویت محور برای خدمت رسانی به مردم آماده می باشد.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به دنبال تحقق وحدت نیروهای مسلح همراه با اخلاق مداری و معنویت گرایی هستیم، افزود: اخلاق باید همراه با بصیرت باشد و امروز وحدت در بین نیروهای مسلح حکم‌فرما است و ارتش معنویت گرا آماده خدمت به مردم است.

وی با اشاره به این مهم که ما در ارتش فرمانبر فرمانده خود هستیم، یادآور شد: تا زمانی که وحدت بین نیروهای مسلح حاکم باشد اقتدار ما همچنان حفظ خواهد شد.

امیر شاطری ضمن تقدیر از امیرارسلان پرویز در دوران تصدی مسئولیت یادآور شد: با داشتن وحدت و مادامی که دستمان در دست قرآن و ولایت باشد هیچ وقت گرفتار اجانب، تفرقه نمی شویم.

کد خبر 1760971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha