آیت‌الله نجفی در جایگاه حساس مسجد منشاء خدمات‌ فراوان بود

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در بخشی از پیام تسلیت خود آورده است: این عالم متّقی و خدوم در جایگاه حساس امامت جماعت و تولیت حوزه علمیه به تربیت طلاب فاضل پرداخته و در مسیر نشر معارف اسلامی با تالیف کتب متعدد منشاء خدمات فراوانی بوده‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام و المسلمین حسین محمدابراهیم، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، در پی درگذشت عالم ربانی، آیت‌الله ضیاءالدین نجفی تهرانی؛ امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) پیام تسلیت صادر نمود که متن آن به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ ضیاءالدین نجفی تهرانی رحمت‌الله‌علیه امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم صلی الله علیه و آله و تولیت حوزه علمیه نبی اکرم (ص) را به خاندان محترم، بازماندگان، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

این عالم متّقی و خدوم در طول سالهای متمادی، چه در مبارزات قبل از پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدّس و پس از آن تا کنون، در جایگاه حساس امامت جماعت و تولیت حوزه علمیه به تربیت طلاب فاضل پرداخته و در مسیر نشر معارف اسلامی با تالیف کتب متعدد منشاء خدمات فراوانی بوده‌اند. امید است مجموعه خدمات فرهنگی و اجتماعی ایشان، ذخیره‌ی ارزنده‌ای برای حیات جاودانه‌شان مقبول درگاه حضرت باریتعالی قرار گیرد و خداوند رحمت و مغفرت خود را شامل حال آن مرحوم فرماید.  ان شاءالله.

کد خبر 1760860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha