اهدا ۱۳۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مازندران 

عمادی ترکامی گفت: سال گذشته ۱۳۳۴ سری جهیزیه به ارزش ۴۲میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند استان مازندران اهدا شده است.

سید موسی عمادی ترکامی- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از استان مازندران،   اظهارکرد: ترویج ازدواج آسان، فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج و استحکام بنیان خانوادهای تحت حمایت جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.

وی افزود: بر همین اساس در سال گذشته ۱۳۳۴ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد مازندران  با اهدا جهیزیه روانه خانه بخت شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران بیان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای پیش از ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی باهدف ازدواج آگاهانه، پایداری کانون خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بخشی از خدمات اثربخش این نهاد به زوج‌های جوان است.

عمادی ترکامی اقلام جهیزیه را یخچال، لباسشویی، اجاق‌گاز، تلویزیون و جاروبرقی اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی  هر سری جهیزیه اهدا شده بیش از ۳۱ میلیون تومان است و برای اهدا ۱۳۳۴ سری جهیزیه در سال گذشته ۴۲میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۶۷ سری جهیزیه برای ازدواج مجدد بانوان نیز اهدا شده، تصریح کرد: با کمک‌های خیران و نیکوکاران تا پایان سال جاری نیز اهدا بیش از ۱۵۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان مازندرانی پیش بینی شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با قدردانی از خیرین و نیکوکاران استان بیان داشت:هدیه ازدواج پسران نیز به ۳۹۶ نفر به مبلغ  ۵ میلیاردو ۹۷۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

عمادی ترکامی خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که صف پشت نوبتی جهیزیه در استان تا پایان هر سال صفر شود.

کد خبر 1760766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha