برگزاری جشن ماه ناب ویژه پسران دوره دوم ابتدایی در مشهد

مسئول واحد نوجوانان جامعة الحسین رزمندگان اسلام گفت: جشن ماه ناب در قالب ویژه برنامه ای نمیروزی همراه با برنامه عطر عاشقی با رویکرد بازی‌های گروهی، جشن و نمایش به همراه صرف افطار ویژه پسران دوره دوم ابتدایی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام تلافی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: این رویداد ۲۰ فروردین ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در فضای مشابه با مراسم معنوی اعتکاف در یک نیمروز، ویژه نوجوانان کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: جشن ماه ناب در واقع سرآغاز پایه گذاری لیگ بازی ناب است، این لیگ ۴۰ روزه و در آن تیم‌های چهار نفره در قالب بازی‌های حرکتی، ورزشی، هنری و فکری به رقابت می‌پردازند، این لیگ تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام تلافی با اشاره به برگزاری این رویداد به همت واحد نوجوانان جامعة الحسین رزمندگان اسلام اضافه کرد: کلید واژه ناب در واقع مخفف نوجوان انقلابی با نشاط است که شعار کلیدی فعالیتهای این واحد با محوریت تحصیل،تهذیب و ورزش است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در برنامه ثابت هفتگی دوشنبه های ناب، کلاس‌های قرآن، معارف و بازی برگزار می‌گردد.

مسئول واحد نوجوانان جامعة الحسین رزمندگان اسلام در پایان اضافه کرد: دانش آموزانی که تمایل دارند در این تجربه متفاوت حضور داشته باشند می توانند از طریق درگاه زیر ثبت نام نمایند.

گفتنی است، علاقه مندان برای ثبت نام در جشن ماه ناب باید به سایت این جشن مراجعه کنند.

پایان پیام/

کد خبر 1757344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha