بچه‌های مساجد مازندران آماده خلق حماسه‌ای دیگر در روز قدس

اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران به مناسبت فرارسیدن روز قدس، از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان برای حمایت از مستضعفان مظلوم غزه و فلسطین، دعوت به عمل آوردند.

خبرگزاری شبستان- استان مازندران، مریم‌نظری/ در آستانه چهل و پنج سالگی روز قدس به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، بچه‌مسجدی های مازندران در کنار  ملت همیشه صحنه کشورمان‌ بار دیگر به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و آری گفتن به گفتمان امام راحل تاکید کردند و خواهان‌حضور پر شور همگان در این راهپیمایی شدند.
۴۵ سال از فرمایش و دستور امام راحل برای نامگذاری روز قدس و دفاع از مردم فلسطین می گذرد و گفتمان مقاومت با شتاب و اقتدار روز افزون همگانی شده و زمان کوتاهی تا برچیدن بساط اشغالگران و آزادی سرزمین مقدس مانده است.
ملت ایران انقلابی عظیم با رهبری امام خمینی(رحمت الله علیه) در سنگر مساجد بپا کرد که همچنان استوار ایستادهداست و اکنون استوارتر از گذشته در برابر قساوت و عداوت اسرائیل غاصب ایستاده است و دست چپاولگری اش را قطع خواهد کرد.
 
مدیران‌مسوول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مازندران ضمن محکوم نمودن جنایات و حشیانه صهیونیست ها از همه ملت ولایی استان مازندران برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس امسال دعوت بعمل می آورند.

*حضور در راهپیمایی روز قدس، تجدید پیمان با ولایت است
محمدعلی باقری - مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: همه ما در قبال مسلمانان جهان و مردم ‌مظلوم و بی دفاع غزه مسئولیم و شرکت در راهپیمایی در واقع تجدید بیعت با ولایت است.

بچه های مساجد مازندران آماده خلق حماسه ای دیگر در روز قدس


وی افزود: اعضای کانون زینبیه نکا همگام با کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران و همراه با خیل عظیم مدافعان حقیقی حقوق بشر در سراسر جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس حضور خواهند کرد تا بار دیگر با اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، آرمان های شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و  شهدای مدافع حرم  و شهدای ترور و کنسولگری دمشق، تجدید پیمان کنند.
باقری گفت: حضور ما در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و آمریکاست.

* روز قدس روز بیداری مسلمانان و فریاد آزادی خواهی مظلومان است
سید حمید هاشمی- مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجدامام حسن عسگری بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز همبستگی بین‌المللی جهان اسلام و روز مبارزه مسلمانان با رژیم صهیونیستی برای تعیین سرنوشت مردم فلسطین است که حضوربا شکوه ما با دهان روزه در این راهپیمایی اتحاد و وحدت را به نمایش ی گذارد.
وی افزود: روز قدس روز بیداری است که به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز تمایز میان منافقان و مؤمنان متعهد است و کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران روز قدس را نماد فریادی بلند در برابر زورگویی و ستمگری و سرآغاز حرکت به سوی خورشید رهایی سرزمین‌های اشغالی از سیطره دردمنشان صهیونیست  می دانند.

هاشمی گفت: از همه اعضای کانون مساجد مازندران انتظار داریم تا با حضور گسترده خود، بار دیگر حمایت از مظلومان و پایان دادن به کفر و نفاق را فریاد کنند.
همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران هم در بیانیه ای به مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس در بیش از ۵۸ شهر و روستای مازندران برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام  علی اصغر اصغری ولوجایی گفت: روز جمعه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ مردم‌مازندران در ۵۸ نقطه استان مازندران علیه رژیم غاصب هم صدا می شوند.
وی یادآور شد: در ساری مرکز مازندران این مراسم ساعت ۱۰صبح جمعه ۱۷ فروردین از میدان شهید قاسمی به سمت مصلای امام خمینی (ره)، با سخنران حسینی‌پور استاندار مازندران برگزار می‌شود.

کد خبر 1757266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha