اعلام مهلت شرکت در مسابقه بزرگ خانوادگی «من محمد را دوست دارم»

مسوول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان از اعلام مهلت شرکت در مسابقه بزرگ خانوادگی «من محمد را دوست دارم» در این استان خبر داد.

ئالا شهسواری امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: مسابقه بزرگ خانوادگی من محمد(ص) را دوست دارم از جمله برنامه‌های این اداره‌کل به مناسبت هفته وحدت در استان است که مهلت شرکت خانواده‌های کردستانی در این مسابقه تا ۲۶ آبانماه امسال یعنی پایان ماه ربیع الاول است.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه بزرگ خانوادگی با موضوعات ماه ربیع‌الاول، هفته وحدت و حضرت رسول اکرم(ص) برگزار می‌شود، بیان کرد: خانواده‌های کردستانی باید آثار خود را با موضوعات یاد شده به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کردستان ارسال کنند.

 

وی عنوان کرد: رشته‌های این مسابقه خانوادگی شامل عکاسی(ثبت تصاویر از جشن‌ها و محافل خانوادگی)، نقاشی، روزنامه دیواری، دف‌نوازی(اجرا و تولید کلیپ‌های سه دقیقه‌ای در مدح حضرت رسول(ص)، کادرستی و هنری، دلنوشته و جملات زیبا است.

 

مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه خانوادگی می‌توانند آثار خود را به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان ارسال کنند.

 

شهسواری بیان کرد: درج نام و نام خانوادگی، شماره تماس و نام شهر یا روستای صاحب اثر باید بر روی اثر قید شود.

 

وی در پایان بیان کرد: به ۳۰ اثر برگزیده این دوره از مسابقات جوایز نقدی به ارزش هر اثر ۵ میلیون ریال اهدا می‌شود.

 

کد خبر 985513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha