توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی به همت ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: ۲۵ هزار بسته معیشتی به همت ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و ۸ هزار بسته از سوی پویش رحمت در استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در نشست هم‌اندیشی رییس جمهور با فعالان مبارزه با کرونا در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون ۱۵۰ هزار بسته معیشتی به همت سپاه و بسیج میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: علاوه بر این، ۲۵ هزار بسته از طریق ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و ۸ هزار بسته از سوی پویش رحمت توزیع شده و ۵ هزار نفر از افراد نیازمند نیز تحت پوشش کمیته امداد استان قرار گرفته‌اند.
 
وی ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، امروز مساجد استان به محل تولید اقلام بهداشتی تبدیل شده و صحنه‌های زیبایی از همدلی و همکاری اقشار مختلف مردم برای مقابله با کرونا در مساجد و حسینیه‌ها رقم خورده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: روحانیان و طلاب نیز در انجام احکام شرعی دفن و کفن اموات کرونا نهایت تلاش خود را انجام داده‌اند که این تلاش‌ها در سخنرانی رهبر انقلاب در نیمه شعبان امسال مورد توجه و لطف ایشان قرار گرفت.
  
همچنین «مسعود فقیه دینوری» رییس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) تبریز، گزارشی از آخرین وضعیت پذیرش، بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز ارائه کرد و اظهار داشت ۵۰ درصد از ظرفیت بستری این مرکز شامل ۸۰ تخت ICU و ۴۰۰ تخت عادی به بیماران کرونا اختصاص یافته است.

 

کد خبر 927555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha