بیانیه گام دوم منشور آینده انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بیانیه گام دوم را منشور آینده انقلاب اسلامی دانست و گفت: مخاطب این بیانیه بیشتر جوانان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار روحانیان فعال در دانشگاه های استان، اظهار داشت: مراکز علمی و دانشگاهی باید در تحقق گام دوم انقلاب پیش قدم باشند که در تبریز در این راستا حرکات خوبی آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیانیه گام دوم را منشور آینده انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مخاطب این بیانیه بیشتر جوانان هستند، در طول تاریخ نیز در تمامی عرصه‌ها هر انقلابی اتفاق افتاده است، جوانان آنجا حضور پرشور و مستمری داشته اند.

وی با اشاره به اینکه جوان مؤمن دغدغه‌مند انقلابی مورد توجه رهبری در به دوش گرفتن بار انقلاب است، گفت: دوران جوانی سرمایه بزرگ هر جامعه و انسان است و بیش از آنکه به آشفتگی‌های این دوره توجه شود باید به استعدادهای این دوره از زندگی دقت کرد.

امام جمعه نبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه دشمنان در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور عده ای با شایعه پراکنی و ایجاد شبهه تلاش کردند بین علم و دین تعارض ایجاد کنند که روحانیان با وحدت رویه و با انسجام بیشتر وارد عرصه شده و این عده را ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه سهم روحانیت در مقابله با کرونا پاسخگویی به شبهات دینی است، افزود: البته خدمات طلاب و سایر گروه های مردمی در قالب نیروهای جهادی، تدفین و تغسیل اموات کرونایی قابل قددانی است.

کد خبر 927269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha