شیخ قبلان: توافق با رژیم صهیونیستی، بدترین فاجعه ملی است

شیخ احمد قبلان در بیانیه‌ای توافق بین دولت لبنان و رژیم صهیونیستی را بدترین فاجعه ملی خواند که برای این کشور رخ داده است و تاکید کرد که این توافق مطلقا هیچ مشروعیتی ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، شیخ احمد قبلان، مفتی جعفری لبنان در بیانیه‌ای گفت: آنچه بین حکومت فعلی لبنان و رژیم صهیونیستی تروریست تحت حمایت بدخواهانه آمریکا، توافق شده است، بدترین فاجعه ملی است که برای لبنان رخ داده است و مطلقاً هیچ مشروعیتی ندارد.

وی در این بیانیه اظهار کرد: در این چارچوب، حکومت فعلی نماینده خود است، نه لبنان. جنبه خطرناک این است که این چارچوب، علاوه بر به رسمیت شناختن ضمنی حاکمیت ارتش صهیونیستی بر سرزمین‌های اشغالی، به ارتش تروریستی صهیونیستی کنترل بر اقدامات ارتش لبنان و سرزمین‌های اشغالی لبنان را می‌دهد. آنچه در پشت صحنه در واشنگتن اتفاق می‌افتد، فاجعه‌ای غیرقابل مقایسه است و ما اجرای آن را نخواهیم پذیرفت.

شیخ قبلان گفت: کسانی که مانع از دفاع ارتش لبنان از لبنان شدند، می‌خواهند آن را از طریق این فاجعه ملی قتل عام کنند. حکومت فعلی، کشور لبنان را در یک جعبه سیاه قرار داده و کلیدهای حاکمیت لبنان را به واشنگتن و تل آویو تحویل داده است. این عمل شنیع، صرف نظر از هزینه، تحمل نخواهد شد.

کد خبر 1890811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha