همزمان با فرارسیدن شب عاشورای حسینی، هیئتهای مذهبی و اقشار مختلف مردم بیرجند با حضور در مساجد، حسینیهها و تکایا، در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به عزاداری و مرثیهسرایی پرداختند و جلوههایی از عشق و ارادت به سیدالشهدا(ع) را به نمایش گذاشتند.
کد خبر 1890589
نظر شما