دومین کشتی کانتینربر ایرانی در بندرشهید رجایی پهلو می گیرد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینال های بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته و بارگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حسین عباس‌نژاد در گفتگویی خبری اظهار کرد: این کشتی با ظرفیت دو هزار و ۸۰۰ تی ای یو کانتینر، پس از محاصره دریایی دشمن آمریکایی علیه کشورمان در جنگ تحمیلی سوم در بندر شهیدرجایی پهلو می گیرد.

وی افزود: دومین کشتی کانتینربر ایرانی، هزار و ۳۰۰ تی ای یو کانتینر را بارگیری می کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این کشتی کالاهای صادراتی را به کشور هدف می رساند.

بندر شهید رجایی در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس در شمال جزیره قشم و تنگه هرمز واقع شده است و با داشتن روابط دریایی و مبادله کالا با ۸۰ بندر معروف بین المللی، تقریباً نیمی از تجارت ایران را بر عهده دارد..

کد خبر 1890087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha