حساسیت سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور نسبت به بیت المال

خواهر سردار شهید «سید مهدی موسوی» سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور جاذبه و دافعه این شهید والامقام را خاص توصیف کرده و تاکید می کند: برادر شهیدم نسبت به بیت المال حساسیت غیرقابل وصفی داشت.

«لیلا سادات موسوی» خواهر سردار شهید «سید مهدی موسوی» سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی با اشاره به سخنی از سردار دلها «شرط شهید شدن، شهید بودن است» به بیان خاطره ای از برادر شهیدش پرداخت و اظهار کرد: «سید مهدی» سفر زیادی می‌رفت. یکبار تلفنی جویای احوالش شدم و ابراز دلتنگی کردم که گفت «شرمنده‌ام در سفر هستم». چند روز بعد دوباره تماس گرفتم و گفتم «چهره ات هم یادم رفته، راضی نمی شوم، کجایی چند دقیقه ای می خواهم ببینمت؟». با اصرار، آدرس را گرفتم تا به دیدنش بروم. وقتی رسیدم درب ماشین را باز کردم که روی صندلی بنشینم، گفت: «خواهر خودروی بیت المال است». رفت گوشه ای پارک کرد و پیاده شد، پیشانی مرا بوسید و مجدد عذرخواهی کرد که ماشین بیت المال هست و اجازه سوار شدن به آن را نداده است.

وی با تاکید بر اینکه «سید مهدی» وصف ناشدنی بود، افزود: مزد مجاهدت و سلوک سید مهدی «شهادت» بود.

موسوی با اشاره به اینکه چند روز قبل از شهادت در تماس تلفنی از من خواست که برای مادر هدیه ای تهیه کنم و اگر مادر چیزی نیاز داشت، حتما خریداری کنم، گفت: مردمداری یکی دیگر از خصوصیات اخلاقی «سید مهدی» بود، بطوری که در ماشین شخصی هر وقت با او بودیم، بوق نمی زد می گفت «احترام مردم باید در هر شرایطی حفظ شود، اگر بر اثر بوق ماشین من، مردم بترسند و یا ناراحت شوند، مرتکب گناه شده ام».

وی با تاکید براینکه سید مهدی اسوه اخلاق بود، ادامه داد: برادر شهیدم در رسیدگی به مردم و پاسخ به نامه های آنها، مهمان نوازی و ... جاذبه و دافعه خاصی داشت.

وی خاطرنشان کرد: همسر «سید مهدی» یک زن باتقوا و مجاهد است که در این مسیر کاری و زندگی همراه برادرم بوده و در تربیت فرزندانش موفق عمل کرده است.

کد خبر 1765145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha