دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در  زنجان آغاز شد

با اعلام ستاد انتخابات کشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۴۹۱ شعبه اخذ رای در زنجان و خدابنده آغاز شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان زنجان ۴۹۱ شعبه اخذ رأی شامل ۲۸۹ شعبه ثابت و ۲۰۲ شعبه سیار برای ۲ حوزه‌ انتخابیه در استان در نظر گرفته شده و سهم صندوق‌های شهری و روستایی در این انتخابات برابر است.


در حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق اخذ رای سیار پیش بینی شده است.


در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این ۲ حوزه انتخابیه، قریب به ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی و افراد درگیر در انتخابات، روند اجرایی انتخابات را برعهده خواهند داشت. انتخابات در این ۲ حوزه همانند دور قبل نیمه الکترونیکی است و تعداد و محل شعب هیچ تغییری نکرده است.


بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات، افراد شرکت کننده باید در همان حوزه انتخابیه که مرحله اول رای داده اند، ‌شرکت کنند، یا افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده اند می توانند در هر یک از حوزه های انتخابیه مورد نظر خود رای دهند.


رأی دهندگان می‌توانند با در دست داشتن یکی از پنج سند هویتی همچون شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت و ارائه یکی از این مدارک در شعب اخذ رأی نسبت به رأی‌گیری اقدام کنند.

کد خبر 1762551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha