روحانیون و علمای اسلام شرارت‌های غرب را رسوا کردند

آیت الله عبادی گفت: هرچه دشمن در جهت بی تفاوت کردن، بی غیرت کردن، تهدید، اعتیاد مردم و بی عفت کردن آنها گام بر می‌دارد اما این «زمان» سرّ آنها را با کمک روحانیون و علما باطل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی امروز (۱۷ اردیبهشت) در نشست با ائمه جمعه استان اظهار داشت: از ۵۰۰ سال گذشته استکبار برنامه‌هایی برای نابودی اسلام داشته است و کره زمین به دو نیمکره شرقی و غربی از کفر و شرک تقسیم شده  و بقیه به ناچار وابسته به شرق و یا غرب بودند و  هیچ پایگاهی برای اسلام نبود.

وی گفت: آیت الله خزعلی می فرماید در نوروز سال۱۳۴۲  دستگاه شاهنش علما را کشتند و طلبه‌ها را از بالای بام پرت کردند به معنی خاتمه دادن به تمامی نیروهای حامی دین بود.

وی با اشاره به بیانات آیت الله خزعلی گفت: در سال ۱۳۴۲ به دیدار امام رسیدیم و عرض شد استکبار مدرسه فیضیه قم را خراب و طلبه ها را قتل عام کردند و باید مدرسه بازسازی شود، گفت: امام راحل فرمودند که من برای تعمیر مدرسه نیامده‌اند، برای ساختن مسجد و حسینیه نیامده ام، من ماموریت دارم حکومت اسلامی تشکیل بدهم چرا که اسلام پایگاه ندارد.

وی ادامه داد: لوازم حکومت اسلامی بیداری جهانی بود و الان این اتفاق افتاده است، این پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی است که امروز همه کره زمین را در برگرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر چه استکبار رذالت و شرارت کند در جهان رسواتر می‌شود.

آیت الله عبادی ماموریت دیگر امام راحل را آماده‌سازی جهان برای ظهور حضرت مهدی(عج)  عنوان کرد و گفت: اولین ماموریت حکومت اسلامی شکل گرفت، دومین ماموریت بیداری جهانی در حال تحقق است و باید روحانیون این زمان و فرصت استفاده کنند.

وی با اشاره به کودک‌کشی‌ها و شرارت‌های دشمن در کشورهای مختلف، گفت: دشمن در شیوه‌های تبلیغاتی فوق تخصص دارد و در فضای مجازی و حقیقی تاثیرگذار هستند، اما خداوند این زمان را داده است؛ هرچه دشمن در جهت بی تفاوت کردن، بی‌غیرت کردن، تهدید و اعتیاد مردم و بی‌عفت کردن بانوان گام بردارد اما این زمان سرّ آنها را با کمک روحانیون باطل کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با همه فضاهای شلوغ مجازی و حقیقی، جامعه جهانی و مردم بر خلاف حکومت‌هایشان حاضرند حرف اسلام را بشنوند.

آیت الله عبادی با اشاره به تهدیدها و زندانی کردن جوان‌ها در غرب به دنبال حمایت از فلسطین مظلوم، افزود: جوان ها در غرب هم فریاد انقلاب، عدالت را شنیده که همه اینها از برکت انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز حتی ما شاهد حضور بسیجی‌های فرانسه و اروپا هستیم، اگر این فصل آنچنان که باید صورت بگیرد، مسئله سوم (آمادگی جهان برای ظهور امام عصر(عج) از ذهن دور نیست چراکه بحث آمادگی است.

وی تصریح کرد: امروز امام مهدی(عج) برای ظهور منتظر آمادگی جهان است، این حرف ها ریشه قرآنی داشته و در نظرات صاحب نظران و عارفان  آمده است.

وی با بیان اینکه اسلام دین خدا برای نجات همه بشر است، گفت: امروز دشمن حالت انفعالی دارد و پیام اسلام در کشورهای غربی در مقابل حکومت‌های فاسد به صراحت بیان می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن به قدرت نظامی خود می بالید و خود را ارتش فنی چهارم جهان می‌دانست اما این سحر هم باطل شد، در وعده «صبح صادق» با اینکه از قبل به اسرائیل اخطار داده بودیم و آمریکا هم همراه با فرانسه، انگلیس و آلمان و ۲۳ کشور منطقه در مباحث پدافندی کمک اسرائیل کرده و آماده بودند اما کارشناسان می‌گویند ضربه ایران آنقدر فنی بود که از موانع ۳۰ کشور عبور کرد و از دشمن هیچ کاری ساخته نبود.

آیت الله عبادی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امنیت را حاصل کرده اند و زمانی که فرمانده ارشد نظام یک اشاره کند، کار تمام است، نیروهای مسلح ما هیمنه پوشالی اسرائیل را رسوا کردند.

کد خبر 1761992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha