ارسال ۲۰۰ اثر به همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» در شیراز

حجت الاسلام محمد متولی از برگزاری چهارمین همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» با رهیافت علوم انسانی اسلامی به میزبانی شهر شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمد متولی در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شهر مقدس شیراز با رهیافت علوم انسانی اسلامی دوشنبه ساعت ۸:۳۰ صبح در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد. 

دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر افزود: این همایش هر ساله همزمان با بزرگداشت عالم ربانی حضرت آیت الله ایمانی رحمت الله علیه برگزار می شود چرا که در زمان حیات و مسئولیت ایشان در کسوت نماینده ولی فقیه در استان فارس حوزه های علمیه شهر مقدس شیراز جانی دوباره گرفت و در جهت رشد و پیشرفت علمی حوزه و طلاب اقدامات مؤثری از جانب ایشان انجام شد.

وی بیان کرد: این همایش با حضور طلاب و روحانیون برادر و خواهر برگزار خواهد شد و در جهت تسهیل حضور گسترده آن ها در آن روز تمامی حوزه های علمیه برادران و خواهران در سطح شهر شیراز تعطیل خواهند بود.

وی ضمن اشاره به دریافت ۲۰۰ اثر علمی و هنری به دبیرخانه همایش عنوان کرد: در این همایش ملی برای اولین بار در کشور آئین اهداء جایزه ملی محی الدین برگزار خواهد شد که نام این جایزه از نام عالم ربانی و استاد اخلاق حضرت آیت الله حائری شیرازی رحمت الله علیه اقتباس شده است.

دبیر اجرایی این همایش افزود: در این برنامه به تمامی طلاب و روحانیون شرکت کننده بن خرید کتاب ۵۰۰ هزار تومانی با تخفیف ۳۰ در صد اهداء می شود.

حجت الاسلام متولی در پایان گفت: امسال در چهارمین دوره این همایش ملی میزبان حضرت آیت الله رشاد بعنوان سخنران خواهیم بود. وی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و رئیس حوزه های علمیه استان تهران است.

کد خبر 1761843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha