برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مشکلات چندین ساله شرکت‌های تعاونی مسکن اسکان و المهدی چابهار با عزم و اراده جدی حل و فصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان؛ خلیل‌احمد سلامی در نشست بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن المهدی و اسکان چابهار اظهار کرد: رصد وضعیت تعاونی ها و اتحادیه تعاونی‌های سراسر کشور یکی از موضوعات مهمی است که از شروع بکار دولت سیزدهم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد توجه قرار دارد و عملیاتی شده است.

وی افزود: دو شرکت تعاونی مسکن المهدی و اسکان شهرستان چابهار که از گذشته دچار مشکلاتی هستند، در اولویت تعیین تکلیف قرار دارند و با همت مسئولان و هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی، بزودی مشکلات آنها رفع خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزایش نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌های تعاونی را مورد تأکید قرار داد و گفت: هیئت مدیره شرکت و اتحادیه ها می‌بایست مطابق آنچه که در سامانه جامع و هوشمند تعاون از آنها خواسته شده است، مستندات را بارگزاری کنند.

سلامی با بیان اینکه تعاونی‌ها به عنوان تشکل‌های اقتصادی و اجتماعی می‌توانند ظرفیت لازم را برای مشارکت گروه‌های مختلف مردمی به وجود آورند، افزود: ایجاد شرکت‌های تعاونی چون با تجمیع سرمایه و استفاده از فکر و خرد جمعی همراه است و بصورت گروهی اداره می‌شود، در صورت هدایت صحیح و قانونی، پایدار بوده و منجر به ایجاد اشتغال پایدار و امرار معاش برای اعضا می‌شود.

کد خبر 1761672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha