مسکن و اشتغال جامعه ایثارگر نیازمند حمایت ویژه است 

حجت الاسلام هاشمی گفت: مسکن و اشتغال جامعه ایثارگر نیازمند حمایت ویژه است و انتظار می‌رود مسائل مربوط به ایثارگران به صورت ویژه بررسی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت الاسلام هبت‌اله هاشمی، امروز در دیدار صمیمی استاندار لرستان با گروه ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهارداشت: ایثارگران همچنان در مکتب ولایت همیشه در میدان هستند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به‌اینکه ایثارگران استان لرستان نجیب‌ترین و درعین حال شجاع‌ترین هستند، افزود: جامعه ایثارگر، شهدای والامقام، خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هرکدام الگو هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه جامعه ایثارگر نیازمند حمایت هستند، گفت: انتظار می‌رود بحث مسکن، اشتغال، تشکل‌ها،   مدراس و فرزندان جامعه ایثارگر و مسائل جامعه ایثارگر به صورت ویژه بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه مجتمع توانبخشی ایثار سال ۹۶ افتتاح شده ولی تعطیل شده بود، عنوان‌کرد: این مجتمع از امکانات لازم برخوردار نبود و با همت ایثارگران مجتمع توانبخشی ایثار خرم‌آباد راه‌اندازی شد و امروز از امکانات لازم برخوردار است.

 حجت الاسلام هاشمی بیان‌کرد: سالن اجتماعات، سالن غذاخوری، سالن ورزشی این مجتمع زنده شد، امروز خانه ایثار آماده افتتاح است و مراکز درمانی آماده واگذاری است و هتلینگ این مجتمع در حد ۹۰ درصد به بالا آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 1761523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha