اقدام زیبای بچه‌های مسجد در تقدیرِ بیش از ۱۰۰۰ معلم

بچه‌های مسجد به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلمِ از بیش از ۱۰۰۰ معلم در قم تقدیر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم، ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم گفت: ستاد کانون های مساجد استان قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمین در خصوص تکریم مقام معلم در سطح عموم جامعه گفت: ایشان فرمودند« اگر افکار عمومی نسبت به این مسئله حسّاس بشود، معلّم را بشناسد، قدر معلّم را بداند، این در همه‌ی این مشکلات اثر خواهد گذاشت؛ ما این را میخواهیم. بنده صریحاً وظیفه‌ی عمومی را برای تشکّر از معلّمین عرض میکنم، برای اینکه افکار عمومی توجّه به این مسئله پیدا کند. ما باید کاری کنیم که شغل معلّمی در دنیا محترم بشود. این به عهده‌ی رسانه‌ها است، به عهده‌ی صاحبان منابر و جایگاه گفتار عمومی است که شغل معلّمی را تعریف کنند برای مردم و تمجید کنند.»

اقدام زیبای بچه‌های مسجد در تقدیرِ بیش از ۱۰۰۰ معلم

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: مانیز وظیفه داریم تاجای ممکن این روز را بزرگ بداریم چرا که به همان اندازه که معلم را تکریم می کنیم درواقع به کودک و نوجوانی که در مدارس تحصیل می کند ارزش داده ایم، آینده سازانی که قرار است فردا را به بهترین شکل بسازند.

وی تصریح کرد: در همین راستا با توجه به ظرفیت کانون های مساجد و کادر نوجوان کانون ها، دوسال است که  اقدام به برنامه ریزی برای تقدیر از معلمان و مدیران مدارس کرده است.

اقدام زیبای بچه‌های مسجد در تقدیرِ بیش از ۱۰۰۰ معلم

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ادامه داد: این حرکت، حرکتی زیبا، فرهنگ ساز و جریان ساز است که طی آن مدیران کانون ها، امامان جماعت و کادر نوجوان دهه هشتادی با حضور در مدارس از معلمین و مدیران مدارس تقدیر کرده و این مسئولیت خطیرو ارزشمند را ارج می نهند.

وی افزود:امسال نیز مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور در بیش از ۱۵۰ مدرسه ضمن تکریم مقام معلم با اهدای لوح تقدیر و هدیه متبرک به بیش از هزار تن از معلمان و مدیران، از مقام شامخ معلمین تجلیل کردند که بسیار مورد استقبال معلمین قرار گرفت.

اقدام زیبای بچه‌های مسجد در تقدیرِ بیش از ۱۰۰۰ معلم

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در پایان تصریح کرد: امیدوارم این حرکت در سال آینده به یک فرهنگ عمومی درسطح کشور تبدیل شود و مساجد بتوانند پرچمدار این حرکت باشند.

کد خبر 1761513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha