برنامه‌هایی با محوریت جریان‌سازی در مسیر انقلاب در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: در سال جاری برنامه‌هایی برای جریان سازی در مسیر انقلاب اسلامی با حضور همه رشته های فرهنگی و هنری خواهیم داشت که در این راستا انجمن‌ها و شهرستان ها بیش از پیش دیده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اعظم روانشاد، امروز در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد شهرستان بروجرد ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع اظهارداشت:  در سال جدید و در راستای طرح شهید آوینی به دنبال توسعه فرهنگ و هنر در شهرستان های استان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: در سال جاری برنامه‌هایی برای جریان سازی در مسیر انقلاب اسلامی با حضور همه رشته های فرهنگی و هنری خواهیم داشت که در این راستا انجمن‌ها و شهرستان ها بیش از پیش دیده شده‌اند.

وی عنوان کرد: دیدار با هنرمندان و اصحاب هنر موجب نزدیکی بین هنر و مسئولان شده و امیدواریم در سال جاری بصورت سه ماهه این دیدارها را ادامه بدهیم.

روانشاد با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی نیز اظهار داشت: در هفته هنر انقلاب اسلامی نیز امیدواریم هنرمندان در راستای مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونسیتی آثار خوبی را رونمایی کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی گفت: شهرستان بروجرد با وجود هنرمندان و اصحاب شعر و فرهنگ، در همه زمینه‌ها موفقیت‌هایی داشته و در عرصه شهید و شهادت پروری نیز پیشگام بوده است.

روانشاد ضمن تسلیت شهادت شهید صالحی روزبهانی نیز بیان کرد: این اقدام رژیم صهیونسیتی قطعا از سوی فرزندان این انقلاب بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنانش سال ۱۴۰۲ را سرشار از موفقیت برای این اداره کل دانست و گفت: به واسطه مشارکت و حضور هنرمندان استان و بخصوص بروجرد، این اداره کل در حوزه فرهنگ و هنر و بخصوص هنرهای نمایشی توانسته است لرستان را در میان استان های موفق در این عرصه قرار دهد.

کد خبر 1757250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha