گردهمایی مدیران و فعالان کانون‌های مساجد فارس برگزار می شود

حجت الاسلام امیدی از برگزاری گردهمایی اصحاب، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری و فعالان مساجد استان فارس همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در شیراز خبر داد.

حجت الاسلام حسین امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در فارس با اشاره به برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد، گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور «گردهمایی اصحاب، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری و فعالان مساجد استان فارس» در شیراز برگزار می شود.

وی به جزییات این برنامه اشاره کرد و افزود: در این برنامه ایمانیه، استاندار فارس، قانعی،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و همچنین مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به ایفای سخن در راستای نقش و اهمیت کانون های مساجد می پردازند.

امیدی از حضور مهدی مقدم، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در این برنامه خبر داد و گفت: همچنین سخنران ویژه مراسم نیز حجت‌الاسلام و المسلمین تقی قرائتی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس به زمان برگزاری این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: گردهمایی اصحاب کانون های مساجد فارس روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه از ساعت ۸:۳۰ صبح آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(علیه‌السلام) شیراز برگزار می شود.

کد خبر 1753195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha