علوم دینی نجات بخش بشریت است

حجت الاسلام‌جباری گفت: برای قرآنی بودن و شهدایی زندگی کردن باید به علم رجوع کنیم و علم دین را مورد توجه قرار دهیم و بدانیم که علوم دینی نجات بخش بشریت از مشکلات مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید عربعلی جباری_ امام‌جمعه بهشهر امروز شنبه(۱۵ اردیبهشت) همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در دومین‌کنگره ملی شهدای مازندران و یادواره ۴۰۰ شهید روحانی استان با محوریت آیت الله شهید هاشمی نژاد در مصلای آیت الله جباری(ره) بهشهر اظهار کرد: روز عزای امام ناطق و مولای مان امام صادق(ع) است که تسلیت داریم و یادواره را با محوریت مجاهد تبیین گر آیت الله هاشمی نژاد گرامی می داریم.

علوم دینی نجات بخش بشریت است
وی افزود: از حضور نماینده ولی فقیه در استان‌مازندران، استاندار مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و همه روحانیون و مسوولان و مردم قدردانی دارم که پای کار اسلام و انقلاب ایستاده اند.

علوم دینی نجات بخش بشریت است
امام جمعه بهشهر یادآور شد: یادواره امروز، مجلس فاخری است که از مجموعه علمای استان و شهرستان بهشهر قدردانی داریم و دسته روی در شان برگزار شد.

علوم دینی نجات بخش بشریت است
وی گفت: امام صادق در عصر خود از فرصتی که در اختیار داشت بهترین استفاده را کرد و تحول اساسی ایجاد کرد.
حجت الاسلام جباری افزود: تربیت شاگردان فراوان توسط امام صادق در توسعه تشیع مهم بود.

وی افزود:برای قرآنی بودن و شهدایی زندگی کردن باید به علم رجوع کنیم و علم دین را مورد توجه قرار دهیم.

علوم دینی نجات بخش بشریت است
امام جمعه بهشهر به نقش روحانیت در دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره کرد و گفت:جامعه روحانیت علاوه برمیدان داری در عرصه دین در دفاع از کیان ایران اسلامی نیز مجاهدت داشته اند که قدردان این همت والا هستیم.

کد خبر 1761751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha