این مسجد و بچه‌هایش به یاد صاحب‌الزمان(عج) کار می‌کنند

کانون فرهنگی هنری «شمیم انتظار ۳۱۳» اگرچه از تابستان سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است، اما در همین مدت کوتاه توانسته بچه‌ها را جذب و گروه سرود راه‌اندازی کند و فراتر از آن در برنامه‌های مناسبتی برای دیگر نهادها اجرا داشته باشد.

حجت الاسلام محمدامین رزانی، مدیر کانون فرهنگی هنری «شمیم انتظار ۳۱۳» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های این کانون مسجدی بیان کرد: از برنامه های اصلی این کانون اجرای سرود «یاد صاحب‌الزمان(عج)» است که هفت، هشت نفر از جمله خردسال، دانش آموز و دانشجو ابتدا آن را با ایما و اشاره اجرا می کردند و الان توانسته اند علاوه بر ایما و اشاره، ترکیبی از هم خوانی و نمایش نیز همزمان داشته باشند.

وی تصریح کرد: این گروه سرود را فائزه رمضانی از فعالان فرهنگی کانون هدایت می کند و تاکنون افتخارات زیادی نیز داشته از جمله دعوت از گروه سرود برای اجرا در حسینیه ثارالله(ع) سپاه، مجموعه مداحان شبستان، یادواره های شهدا و... .

مدیر کانون شمیم انتظار ۳۱۳ در ادامه با اشاره به تربیت محور بودن برنامه های کانون اضافه کرد: در این راستا کلاس های نویسندگی خلاق، حلقه رشد و بازی با محور تربیت برای دختران و پسران برگزار می شود. در قالب کلاس نویسندگی خلاق و ورزش، و کلاس حلقه رشد و ورزش که دوره ای برگزار می شود روی مهارت ها و تربیت بچه ها کار می شود.

وی ابراز کرد: این دوره از چهار ماه گذشته آغاز شده و هفته ای یک روز با حضور هشت نُه نفر از پسران ۱۲، ۱۳ ساله و همچنین پنج، شش نفر از دختران ۱۴، ۱۵ ساله برگزار می شود.

حجت الاسلام رزانی تصریح کرد: در اعیاد و ایام عزاداری های اهل بیت(ع) به ویژه محرم حسینی ویژه برنامه با همکاری بچه های مسجد تدارک می بینیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شمیم انتظار ۳۱۳» بیان کرد: برنامه های قرآنی و حلقه های معرفتی کانون در خلال حلقه های رشد و نویسندگی خلاق برگزار می شود.

برنامه های ورزشی برای اقشار مختلف اعم از نوجوانان و جوانان و بانوان از دیگر برنامه های این کانون مسجدی است که با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

وی بیان کرد: برای اولین بار با کمک بچه های کانون مبالغی را جمع آوری کردیم تا به محرومان کمک های معیشتی داشته باشیم.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) (واقع در رستم آباد رفسنجان) تأکید کرد: اعضای کانون در توزیع قرآن و ادعیه و همخوانی در مسجد همکاری می کنند.

کد خبر 1750457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha