بیانیه بچه‌های مسجد و فعالان کانون‌های مساجد در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

بچه‌های مسجد در محکومیت حادثه تروریستی امروز کرمان، بیانیه‌ای صادر و بر باقی ماندن در مسیر حاج‌قاسم تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  بچه‌های مسجد و فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در محکومیت حادثه تروریستی کرمان بیانیه‌ای صادر کردند.

بنابر این گزارش، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«خبر حادثه اندوه بار و جانکاه شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، قلب همه اهالی مسجد و اعضای کانون های مساجد را به درد آورد.

تروریست‌های کوردل و اربابان آدم‌کش آنها که از سردار مقاومت و تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) شهید حاج قاسم عزیز و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه عمیق دارند، نشان دادند که حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت این اسوه ایثار و شهادت نیز در هراسند. اما بدانند ملت سرافراز ایران تحت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، هیچ گاه به دلیل وقوع اینگونه تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهند کشید.

ما بچه های مسجد ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تاکید بر به کیفر رساندن این تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، شهادت جمعی از مردم مظلوم کشور عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، خانواده معزز آنان و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان در ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسألت می‌نمایم.»

کد خبر 1742506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha