کانون‌های مساجد بازوان قدرتمند ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند

نیکخواه گفت: کانون های مساجد در طول سال اقدام به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری و مذهبی هستند که کمک شایانی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان می کنند.

رسول نیکخواه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرستان سامان ۳۱ کانون فرهنگی هنری دایر شده است که تاکنون نوجوانان و جوانان زیادی را جذب مساجد و برنامه های فرهنگی و مذهبی کرده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان ادامه داد: یکی از نقاط قوت کانون های فرهنگی هنری قرار گرفتن در مساجد است که این ویژگی باعث شده است نسل جوان در یک مکان امن آموزش ها و برنامه های متنوع فرهنگی را به درستی اجرا کنند.

وی ابرازکرد: تعامل کانون های مساجد با سایر سازمان ها و ادارت فرهنگی نیز باعث شده است تا برنامه های متنوع فرهنگی با کیفیت بهتری برگزار شود.

نیکخواه جذب نوجوانان و جوانان به مسجد یکی از اهداف مهم کانون‌های فرهنگی هنری است که تاکنون نوجوانان زیادی با برگزاری کلاس های آموزشی جذب مسجد شده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان به راه اندازی کانون‌های تخصصی خواهران نیز اشاره کرد و افزود: فعالیت گسترده خواهران در بخش‌های مختلف فرهنگی باعث شده است تا کانون های تخصصی خواهران راه اندازی شود.

کد خبر 1741262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha