مسعود نصرتی

  • فعالیت شوراها و شهرداری‌ها تا ۶۰ روز پس از پایان جنگ تمدید شد

    فعالیت شوراها و شهرداری‌ها تا ۶۰ روز پس از پایان جنگ تمدید شد

    معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: کمیسیون امور داخلی و شوراها پس از مشورت با معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری، مصوبه‌ای را مبنی بر تمدید فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت ۶۰ روز پس از اتمام جنگ ابلاغ کرده است و بر این اساس، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز همزمان با شوراها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.