عمارت نوفللوشاتو از امشب با نمایش «شبیه خون» در کنار دو اثر دیگر از مخاطبان تئاتر میزبانی میکند.
عمارت نوفللوشاتو فعالیت خود در سال ۱۴۰۵ را با دو نمایش از اردیبهشت ماه آغاز میکند.
عمارت نوفللوشاتو این روزها با اجرای نمایشهای «سلول»، «خانه برناردا آلبا»، «باخ» و «دیالکتیک» میزبان مخاطبان تئاتر است.
فعالیت عمارت نوفللوشاتو در سال ۱۴۰۴ با نمایشهای «فین جین» و «چلوکبابی حاجی مولوی» آغاز میشود.
«جامپ کات» به کارگردانی حامد نصرآبادیان و «سگگرافی» به کارگردانی علی حبیبی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه میروند.
عمارت نوفل لوشاتو از ابتدای امسال تاکنون میزبان ۲۰ هزار مخاطب بوده است.