در ظهر سوزناک عاشورا، خیابان جمهوری بیرجند به سمت قتلگاه میزبان خیل عظیم عزادارانی بود که با نوای سینهزنی و اشک ماتم، دلهای خود را به کربلا پیوند زدند. هیئتهای مذهبی و اقشار مختلف مردم، در اوج اندوه، صفوف نماز ظهر عاشورا را به امامت آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برپا کردند تا با سجدهای عاشقانه، ارادت خود را به سیدالشهدا(ع) به نمایش بگذارند.
نظر شما