استمرار کمک های مؤمنانه در راین/ توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه ربیع الاول

امام جمعه راین با اشاره به استمرار کمک های مؤمنانه گفت: به مناسبت ماه ربیع الاول نیز ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال توزیع می شود.

حجت الاسلام علی اکبر علیدادی سلیمانی در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت ماه ربیع الاول در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به وضعیت اسفبار اقتصادی کشور و سیاست های اشتباه دولت در این زمینه اشاره و بیان کرد: افراد زیادی به دفتر ما مراجعه می کنند که از این مشکلات گلایه و درخواست کمک دارند.

 

 

امام جمعه راین با بیان اینکه در لبیک به فرمایشات امام خامنه ای از نیمه شعبان تاکنون چندین مرحله کمک های مؤمنانه در راین با همت خیرین و همکاری مجموعه های مختلف توزیع شده؛ گفت: رزمایش امروز  شامل ۱۵۰ بسته معیشتی هر یک به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان و مجموع آن ۵۲۵ میلیون ریال است.

 

 

وی با بیان اینکه این کمک ها امشب(۲۹ مهر) از محل مسجد جامع راین توزیع می شود؛ به توزیع بسته های معیشتی در روستاهای اطراف هم اشاره کرد.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با ابراز تأسف از شیوع کرونا اظهار کرد: تا قبل از موج سوم، شهر راین مشکل خاصی نداشت اما در حال حاضر متأسفانه چندین نفر بستری هستند و حدود هفت نفر هم به دلیل ابتلا به کرونا ویروس جان باختند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 985170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha