دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» برگزار می‌شود

مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی و دبیرخانه کانون‌های مساجد استان دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» را برگزار می کنند.

محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی با همکاری و تعامل مشترک دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که دوره آموزشی ویژه خواهران طلبه و رابطان خواهر کانون‌های فرهنگی هنری استان آذربایجان‌شرقی است، افزود: اولویت نام‌نویسی در این دوره با افراد متاهل بوده و شرط سنی برای خواهران طلبه و رابطان خواهر کانونهای مساجد 22 تا 40 سال می باشد.

هادی نیا با بیان این‌که شرط تحصیلی حضور در دوره پایان سطح دو و بالاتر از این مقطع تحصیلی در حوزه است، افزود: فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در رشته های روانشناسی، علوم تربیتی، معارف و جامعه شناسی از دانشگاه های استان نیز می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

وی افزود: بیش از 40 نفر از خواهران طلبه و رابطان کانون های مساجد حایز شرایط با مراجعه به حوزه های علمیه محل تحصیل و یا مرکز خدمات حوزه علمیه استان و یا دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد فرم مربوطه را تکمیل و برای شرکت در دوره اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان این‌که دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» 26 اسفند ماه جاری در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: مهارت‌های خودآگاهی و ارتباط مؤثر، مهارت های فرزندپروی، مهارت‌های همسرداری و حقوق و تکالیف همسران در اسلام از جمله سرفصل‌های این دوره است.

هادی نیا ادامه داد: دوره آموزشی کوتاه مدت «آشنایی با اصول تحکیم خانواده» با مشارکت مرکز مشاوره طوبی وابسته به مرکز خدمات حوزه های علمیه استان و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی و مدیریت اجرایی کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم(ع) تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 773288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha