مسجد وفا، سبد کالا و پوشاک میان نیازمندان توزیع کرد

خبرگزاری شبستان: امام جماعت مسجد وفا، گفت: این مسجد، صدها سبد کالا و پوشاک میان نیازمندان، طلاب و ایتام توزیع کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن کمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، گفت: مسجد وفا در روزهای اخیر طبق سنت هر ساله خود، صدها سبد کالا و پوشاک میان نیازمندان، طلاب و ایتامِ جنوب تهران توزیع کرد.

 

وی با اشاره فعالیت گسترده پایگاه بسیج شهید تکلی، شورای فرهنگی و هیات امنای مسجد وفا در شناسایی نیازمندان و ایتام جنوب تهران، افزود: خانم‌ها عباسی، اسماعیلی و جعفری در شناسایی نیازمندان آبرومندِ خواهر و رضا معصومی، امیراحمدی، علی فرجی، محمود شهری پور و حسین فرجی در شناسایی نیازمندان آبرومند برادر، نقش موثری داشتند. ضمنا آقایان دکتر علی اکبر انجمنی؛ شهردار منطقه 15 و محمود امیراحمدی؛ دبیر شورایاری محله شوش در تامین پوشاک و سبد کالا کمک‌های فراوانی کردند.

 

امام جماعت مسجد وفا با بیان اینکه ائمه جماعات مساجد با کسب اطمینان و اعتمادِ مسئولان نهادها و سازمان‌های حکومتی و عامه مردم، می‌توانند شبکه‌ای از خدمات‌رسانی به نیازمندان، بدسرپرستان و بی‌سرپرستان هر محله‌ای ایجاد کنند و در این راستا از ظرفیت نمایندگی مراجع معظم تقلید، استفاده کنند، برای نمونه، من طبق اجازه‌ای که از مقام معظم رهبری و 13 تن از مراجع معظم تقلید دارم، بخشی از وجوهات شرعی را میان نیازمندان و جویندگان کار، تقسیم می‌کنم.

 

وی اضافه کرد: مردم و خیرین می‌توانند برای ارسال کمک‌های نقدی خود برای نیازمندان و همچنین تکمیل مسجد وفا با شماره های 09124596413 و 55359222 تماس بگیرند.

 

یادآور می‌شود، مسجد وفا در تهران، خیابان شوش شرقی، خیابان شهرزاد واقع شده است.

کد خبر 617687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha