آل سعود؛ پلیس مدافع جنایت های اسرائیل در منطقه

خبرگزاری شبستان: اندیشه وهابی رژیم آل سعود، کشورهای اسلامی را هدف قرار داده و برای فرو ریختن دژ مقاومت، به منظور دفاع از جنایت های رژیم صهیونیستی در منطقه می کوشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ "الوعی نیوز" در مقاله ای به قلم "زیدون النبهانی" نوشت: از زمان جنایت تاریخی صبرا و شتیلا تاکنون، عربستان سعودی با سکوت خود که در این اواخر به فریاد تبدیل شده و این فریاد نیز به مویه(دلسوزی برای اسرائیل) مبدل گشته است، از رژیم صهیونیستی حمایت می کند.

اندیشه وهابی کشورهای اسلامی را هدف قرار داده و برای فرو ریختن دژ مقاومت در دفاع از اسرائیل، آن مادر زناکاری که آل سعود را زائیده و آن را با اندیشه صهیونیستی خود و تحت پوشش وهابیت افراطی تغذیه کرده است، می کوشد.

وظیفه واقعی یک پلیس، دفاع از امنیت شهروندان است؛ نه اینکه متهم را از جنایت های گذشته و آینده اش مبرا کند. جنایتکار اگر رها شود جنایت های او سر به فلک خواهد کشید؛ این چیزی است که تمام بنی بشر بدان اذعان دارد، ولی آل سعود مخالف آن است؛ آنها تنها کسانی هستند که نقش یک پلیس فاسد را در منطقه ایفا و از جنایتکار کینه توز دفاع می کنند.

حتی اگر در خود تلاویو هم نقش دستگاه موساد و ارتش اسرائیل در دفاع از امنیت این رژیم را بررسی کنیم، نمونه خدمت و نقشی که ریاض در این راستا برای اسرائیل ارائه داده است را نخواهیم یافت. موساد و ارتش، حملات سنگینی را دریافت کرده اند که احساس امنیتی خود را ازدست داده اند، ولی اندیشه وهابی افراطی که از نفت ریاض و ریال آن تغذیه می کند، تلاش تمام کشورهای عربی، به ویژه محور مقاومت در مقابله با صهیونیست ها را بی فایده کرده است.

در توضیح نقشی که آل سعود در راستای منافع صهیونیست ها در منطقه ایفا کرده است، باید بگوئیم این رژیم، در حالی که مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین، جولان اشغالی و سینا دست بسته نشسته است، حزب الله لبنان را جنایتکار و گروه تروریستی توصیف کرده است؛ گویی این رژیم می خواهد تمام طرف های مدافع از قدس شریف را از بین ببرد و برای حفظ امنیت تلاویو، دیواری بنا کند.

در حالی که رژیم صهیونیستی در کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه پس از لغو ننگین تحریم کالاهای اسرائیلی از سوی شورای همکاری خلیج فارس، جولان می دهد، عربستان سعودی، روز قدس را با تیر کینه توزانه و فرقه گرایی هدف قرار داده است.

عربستان سعودی با اندیشه ضاله خود، با سوریه، مصر، لیبی، عراق و لبنان جنگیده و در مقابل با اعطای کمک های مالی به کشورهای آفریقایی مانند نیجریه، توگو و آفریقای جنوبی، از آنها حمایت می کند تا این کشورها راه را برای عادی سازی روابطش با رژیم صهیونیستی هموار کنند.

رژیم وهابی آل سعود، برای ارائه معنای جدید و فاسدی از جهاد و تحریم تعامل با محور مقاومت و نیز تحریم حمله به دوست صمیمی اش اسرائیل، تمام امکانات، فتواها و شیوه های پژوهشی را به تسخیر درآورده است.

عربستان که خود را به عنوان پلیس منطقه معرفی کرده، به مردم بی دفاع یمن حمله می کند، سوریه را ویران کرده است، در عراق نفوذ می کند، در لبنان مانع تراشی می کند، با ایران دشمنی دارد و به پلیسی مخلص و دائمی تبدیل شده که با موساد همکاری می کند.

ولی آیا اگر اسرائیل احساس کند که مقابله را باخته، آیا عربستان سعودی می تواند پایداری کند؟!

تمام این دلایل، تأکید می کند نقش حمایتگرانه عربستان سعودی از تلاویو ممکن است در هر زمانی از بین برود؛ چرا که سیاست بین المللی تغییر کرده و جغرافیای سلطه نقش اول را بازی می کند. با توجه به تمام شکست های عربستان و بحران های داخلی آن، دولت آل سعود روبه مرگ گذاشته و چه بسا این اتفاق تا روز قدس سال آینده اتفاق افتاده باشد؛ چراکه مردم آزاده، از حکام جور قدرتمندتر هستند.

کد خبر 555513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha