استقرار 2 پد فرودگاهی و 10 پایگاه اطلاع رسانی ویژه نورز در البرز

خبرگزاری شبستان : مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از استقرار 2 پد فرودگاهی و 10 پایگاه اطلاع رسانی ویژه نوروز در این استان خبر داد.

ابوالفضل عبیدی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در گفتگو با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص برنامه های این اداره کل در خصوص بحث گردشگری گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده به منظور ارائه خدمات به گردشگران و میهمانان نورزی10 پایگاه اطلاع رسانی در سطح استان با هدف ارائه مجموعه‌ای از خدمات شامل امداد و نجات، اورژانس، اطلاع رسانی پلیس ، خدمات رسانی شهری، فروش صنایع دستی و خشکبار راه اندازی شده است.

 

به گفته عبیدی، در حال حاضر با هماهنگی های انجام شده، 2 پد فرودگاهی بالگرد در جاده چالوس و اتوبان کرج، قزوین برای نخستین بار در استان با هدف امداد رسانی و خدمات رسانی در شرایط بحرانی از دیگر اقدامات انجام گرفته در ستاد هماهنگی سفر استان است.

 

این مسئول توضیح داد: کتابچه های راهنمای گردشگری البرز به صورت جامع با همکاری کلیه اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر چاپ و به مسافرین نوروزی اهداء خواهد شد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی البرز در پایان افزود: نصب بیلبوردهای خوش آمد گویی به مسافرین نوروزی استان با محوریت ستاد هماهنگی خدمات سفر در مبادی ورودی استان از دیگر برنامه های این ستاد در ایام نوروز است.

 

پایان پیام/

کد خبر 354103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha